Nasi Ayam Kawasan Perindustrian Perai

Nak cari tempat makan best di Penang? Looking for nasi ayam in Penang?Ini adalah salah satu yang saya syorkan.
Medan selera kawasan perindustrian Perai


Unique

Good deco



You see the tyre rim?

Nasi Kandar section

The curry looks powerful

Nyam Nyam...


The famous nasi ayam arrived

ketchup and soy sauce mixed together


My son love it

Mee Kari



This is not for tourism because the stall is located in Kawasan perindustrian Perai with dust and unfriendly environment.Sometime I feel like having lunch at small stall in Jakarta's outskirt which I had few years ago.
But since the Nasi Ayam is the best I had so far in Perai area, I would like to share it with you.My chinese friend introduced this Nasi Ayam to me and I tried 3 times already.If you are working around here,may be you should try.
  • Location: 3M Serestu, far right,medan selera lorong perusahaan 3,Kaw.Perindustrian Perai
  • GPS:N 05 22.212 E 100 23.364
  • Serving:Nasi Ayam, Nasi Kandar,& variety of foods.
  • Budget: MYR3.80( Nasi Ayam)
  • Operation:everyday
  • Parking:public
  • Childseat: yes
  • Toilet: yes
  • My good comment:The best Nasi Ayam ever!
  • Room for improvement: location...


7 ulasan:

  1. No toilet? So, "cangkul" is provided?? Hehe.

    Nasi Ayam Periuk Besar ada yg best. Tak silap aku, branck kat area menghala sg sedim, aku lupalah nama tempat tu. Aku selalu pegi masa duduk kat kulim dulu.

    BalasPadam
  2. Maxx...Nasi Ayam Periuk besar punya HQ kat Sg.Kob,Kulim.Dah 2 kali aku gi tapi kedainya tutup.Aku cuma try branch dia kat Tmn.Inderawasih,Perai.Yg kawasan perindustrian Perai punya lagi sedap dari NAPB Tmn.Inderawasih.Tu yg pasti...

    BalasPadam
  3. nak sedap gi kat bertam perdana,restoran bafana memang best baru jer buka tapi meriah..kat kawasan bank rakyat bertam perdana bangunan KIOSK harga baru rm5 jer

    BalasPadam
  4. Danial-Thx..nanti aku gi try

    Poklah-thanks.I will try my best to be fair.Hopefully can find good & bad comment during each of my visits and share it with others.

    BalasPadam
  5. nasi ayam periuk besar at sg kob, dekat2 dengan sedim yg tu best..

    BalasPadam
  6. masuk ni dah kat 4 kali...time aku nak pi,dia tutup.Boleh sesapa bagitau operation time dia bila?

    BalasPadam