Aldy Hotel,Melaka

Bukan senang bagi saya utk sampai ke Melaka.So kesempatan adik saya kawin dgn org Malaka ni,saya pun plan lah cuti2 Malaysia di Malaka dgn family tercinta.process pertama ialah dengan mencari hotel yg sesuai untuk kami.Oleh kerena destinasi kami adalah A famosa dan sekitarnya,kami pun cari lah hotel yg ada kat2 situ.Selepas survey punya survey,saya pun jumpa lah hotel ni.nama tak pernah dengar tapi memandang kan hotel ni dekat ngan destinasi saya,saya pun book hotel ni. Booking dibuat melalui iklan AGODA yang ada dalam blog ni. Kebetulan offernya menarik dan lebih murah dari book direct. Kosnya adalah MYR180. Saya juga ada bertanyakan org Melaka pasal hotel ni namun jawapannya hampa kerana tak ada sorang pun tau hotel ni.Selepas berpandukan GPS,maka sampailah kami ke hotel ni....OOOO...rupanya bangunan merah yg selalu saya nampak tu lah Aldy Hotel.Saya rasa semua org yg pernah datang ke sini pernah nampak bangunan ni.



 Maknanya memg senang la kami nak berjalan.Parking sekali lepas tu boleh gi banyak tempat.mcm mana rupa hotel ni dari dalam?dalamnya biasa je dan Ok sikit dari hotel budget.






 Dari atas hotel ni juga anda akan disajikan panorama yg menarik.No argue sebab hotel ni berada ditengah2 destinasi percutian kami.

 Diatasnya juga ada swimming pool tapi nak mandi segan sebab org yg naik a Famosa boleh nampak kita.





 Kalau malas nak tunggu lif,anda juga boleh guna tangga.Hotel ni tak la tinggi sangat pun.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan