Imperial Boutec Hotel, Plaza Warisan Kota Kinabalu

     Untuk kereta sewa, saya sudah membuat booking melalui online pada Hertz. Setelah mengetahui yg Hertz tidak mempunyai kaunter di terminal 2, maka saya mencari option lain.Di terminal ada beberapa kaunter kereta sewa disediakan dan saya terus bertanya do booth berkenaan. Akhirnya kami dapat menyewa Proton Waja dengan harga MYR175/hari. Muat untuk 4 dewasa, 2 kanak kanak dan 1 bayi. Boot juga muat untuk 2 luggage besar. Saya menggunakan standard Nokia GPS pada hpone saya iaitu Nokia Lumia 620 sahaja.
    Dengan berpandukan GPS, kami tiba dihotel. Booking dibuat melalui iklan AGODA yang ada dalam blog ni. Kebetulan offernya menarik dan lebih murah dari book direct. Hotelnya selesa dan yg penting hanya 100m dari Philippine market. Perlu diingat nak cari parking di area situ bukannya senang terutama untuk orang luar.

Lobby hotel ditingkat 7


Ada hot shower


Areef ngendap ameer mandi
 Booking hotel dibuat melalui Agoda dan harga yg kami dapat amat berbaloi.

Aircond: yes
Entertainment: LCD TV
Hot shower: yes
Iron: upon request
Internet: not sure
Parking : available in Plaza Warisan
Parking fee: MYR10/night
Parking subsidy by hotel : MYR5/night

Tiada ulasan:

Catat Ulasan