Keropok Lekor 008 Kelulut

Cari keropok lekor best kat Terengganu?
Tema cuti saya kali  ini adalah jalan jalan cari keropok lekor. So awal pagi lagi saya sudah terfikirkan koropok lekor terengganu yang asli. Staff saya dari Terengganu yang rekomenkan saya ke tempat ni. Saya pernah ke Losong tapi saya kurang puas hati dengan rasanya.

Pemandangan dari hotel saya. Betul2 depan koropok lekor 008

8:30pagi baru nak buka







Mostly yang datang sini bungkus macam borong sakan


Location: Kelulut,Marang(GPS:5.172242,103.229422)
Serving: a variety of Keropok Lekor
Budget:
Waiting time:10~15min(depend on que)
Operation time:8:30am~5:30pm
Capacity:-
Parking:roadside
Entertainment:no
Childseat:no
Toilet: May be only for staff
My good comment: The best Keropok Lekor I had so far even forgot to take photo of it.One of the great "Ganu" product.
Can you spot the koropok lekor?
Can you spot the keropok lekor?These are the photo of keropok lekor I have for the whole trip.


1 ulasan:

  1. Aku masa pegi KT bulan Oct13 pun singgah kat sini beli keropok lekor. Beli masa pegi dan balik. Wife aku yg rekomen.

    Max cavalera

    BalasPadam