60 ayat yang orang susah nak percaya

Lumrah dalam kehidupan kita ada ayat-ayat yang bila kita dengar, kita susah nak percaya. Disini saya sertakan 60 ayat atau dialog yang orang susah nak percaya.

▪️Awak terlalu baik untuk saya
▪️Cerita sini habis sini
▪️Jangan risau
▪️sumpah i tak ade perempuan lain 
▪️In Syaa Allah......ada nanti aku bagi.....
▪️Dapat gaji aku bayar..
▪️Sumpah tak cerita kat org
▪️Bulan ni banyak nak guna duit la ..bulan depan boleh tak....
▪️Nanti bagi no akaun
▪️sat ja orang tak nampak pun..
▪️On the way... 
▪️Tak kan tak caye kat aku
▪️Bulan depan aku bayar
▪️Dalam ni buah elok bang
▪️Loan dah lulus dapat duit minggu depan . Nanti aku setel hang .. 
▪️Tunggu sekejap
▪️Jap lagi aku transfer
▪️Lepas rakam abang delete
▪️Kang aku datang balik
▪️Nanti jumpa saya bagilah terus( Padahal boleh transfer atau bank in je)
▪️Besok boleh?
▪️Pinjam lighter sat
▪️hello..nanti aku call balik
▪️Dekat dah
▪️Dapat duit claim teman bayor ler
▪️Esok nak diet
▪️Kau keeper dulu nanti kita tukar.
▪️lima minit je dari rumah aku.
▪️Balik ni saya bincang dengan isteri dulu
▪️Lock dulu bang…minggu depan saya bayo
▪️pi dulu sat lagi aku sampai...
▪️"Kejap aku tgh bersiap"
▪️"I Dekat tmpt kerja lah u"
▪️"Tengah ada meeting ni"
▪️Kita menang rakyat senang..
▪️Aku support hang dari belakang…
▪️Tolong bayarkan...lupa cucuk duit pulak
▪️Janji tak tipu 
▪️Ada masa aku pergi
▪️Saya sayang awak seorang je
▪️bank in seratus...esok aku bayaq
▪️Kita kayuh/ride santai saja
▪️Janji tak buat lagi
▪️ Esok masalah air akan selesai. 
▪️Cash is king, King is rakyat
▪️Pakai dulu bayar kemudian
▪️Esok berhenti merokok.. hari ni last...
▪️Boss...saya mc hari ni...
▪️Aku ikhlas ni
▪️Aku pinjam sekejap jer
▪️Sumpah aku tak tipu
▪️Laaa aku belum bayar ka
▪️Dijamin sampai esok
▪️Dah nak siap dah
▪️Abang akan bertanggungjawab
▪️Rokok tertinggal pulak..!!! Mai sebatang
▪️Booking dulu...nanti aku bayar
▪️ sekarang ada dlm toilet
▪️Jom lepak kedai mamak - dari agen insurans, unit trust
▪️Laaa aku lupa bawa duit
▪️jadi apa apa aku mesti cover punya.
▪️kalau saya menang pilihanraya, saya akan...
▪️Sorry tengah sibuk sekarang
▪️esok aku belanja hang pula

Ada yg nak tambah?silakan di ruang komen


Tiada ulasan:

Catat Ulasan