Nak jemur termomix tapi orang ingat besi nak buang. Pemilik harap termomix dipulangkan.

Nak jemur termomix tapi orang ingat besi nak buang. Itulah yg terjadi di di taman perumahan Bandar Putera Bertam, Kepala Batas Pulau Pinang. Kejadian dipercayai berlaku pada tengah hari 17 October 2022 itu dipercayai berpunca dari salah faham.


"Assalamualaikum nak minta tolong dan jasa baik semua.. siapa yg kenal motor ni.. nak minta dia pulangkan blender thermomix saya huwaaa.. saya jemur kat blkg rumah dia pi ambik pulak dahhh.. please naaa if ada yg kenal.. Tq 

- jemur kat belakang sebab nak bagi kena panas utk hilangkan bau sambal kicap saya terlupa dlm tu.. dah basuh masih ada bau yg tak best.. tu yg jemur kat blkg.. 
- saya letak atas kerusi elok-elok tepi pokok bunga.. bukan tepi tong sampah.. 
- saya tak jemur kat depan rumah sebab depan rumah berbumbung.. tak masuk cahaya matahari.. selalu jemur lid ok je.. first time jemur bowl dia.. ada pulak org amik.. tapi redha je sebab org ni pun bukan tahu.. letak kat luar kan.. 

*lokasi Bertam Putra "

Ramai yang bersimpati dengan kejadian tersebut dan berharap pemilik termomix dapat kembali barang yg telah diambil oleh seorang lelaki yg dipercayai mengumpul barang lusuh.
Harap kita semua ambil iktibar dari kejadian tersebut dan sama sama berdoa agar termomix tersebut dipulangkan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan