"Pantas Cafe Bukit Mertajam: Santapan Istimewa dengan Makanan Enak hanya RM2 setiap Hidangan"

Pantas Cafe Bukit Mertajam merupakan sebuah kedai makan yang terletak di sebelah jalan di Bukit Mertajam, Pulau Pinang. Kedai ini mudah dicari dan terdapat tempat letak kereta yang banyak di belakang kedai. Pantas Cafe Bukit Mertajam adalah destinasi yang popular untuk makanan yang sedap dengan harga yang murah.
Pantas Cafe menawarkan pelbagai jenis hidangan dengan harga serendah RM2 sahaja. Hidangan mereka sangat berbaloi dengan saiz. Beberapa hidangan yang dicadangkan oleh pelanggan termasuk bihun sup, chicken chop, mushroom soup, laksa dan nasi lemak. Rasanya sangat sedap dan memuaskan. Nasi lemak khas mereka mempunyai aroma yang wangi, manakala sup cendawan pula mempunyai rasa yang pekat dan sangat disyorkan.
Pantas Cafe juga menawarkan pelbagai minuman yang enak dan mudah. Beberapa pelanggan merekodkan minuman kegemaran mereka seperti cordial mango, cordial strawberry, dan cappuccino. Pembayaran tanpa tunai juga disediakan melalui aplikasi GrabPay dan Touch 'n Go. 
Selain daripada hidangan dan minuman yang enak, Pantas Cafe juga menyediakan kek-kek yang boleh dikatakan murah. Oleh itu, Pantas Cafe merupakan tempat yang wajib dicuba oleh penggemar makanan. Kedai ini juga mempunyai banyak tempat duduk untuk keluarga yang membawa kanak-kanak kecil.
Banyak pelanggan yang merasa puas dengan keadaan di Pantas Cafe. Menurut beberapa ulasan pelanggan, tempat ini adalah destinasi yang baik untuk pencari makanan. Harganya yang murah dan hidangannya yang enak pastinya akan memuaskan selera mereka. Walau bagaimanapun, terdapat beberapa komen negatif tentang tempat letak kereta yang terhad, dan tempat ini seringkali penuh.
Secara keseluruhannya, Pantas Cafe Bukit Mertajam adalah tempat yang baik untuk makanan ringan. Portion makanan yang disajikan memadai, dan pelanggan tidak akan terlalu kenyang selepas makan. Ada lapan daripada sepuluh pelanggan memberikan penilaian yang baik kepada Pantas Cafe. Tempat ini juga merupakan tempat yang baik untuk mengambil gambar ootd dan untuk berkongsi di Instagram.

Pantas Cafe mempunyai waktu operasi dari hari Selasa hingga Ahad, dari jam 11 pagi hingga 7 petang. Kedai ini ditutup pada hari Isnin. Tempat ini penuh dengan pengunjung, jadi pelanggan disarankan untuk datang lebih awal atau mengambil tempat duduk di luar sambil menunggu.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Cara scan dokumen dan IC depan belakang free dengan menggunakan handphone

Panduan Mudah: Klaim Balik Insurans Kereta yang Tidak Digunakan selepas Jual Kereta

Nasi Kandar Ali Khan, Sungai Dua Butterworth