Menginap di Zarania Hillhomes Kea Farm Cameron Highlands

Kami mula cuba untuk Check in apartmen. Agak sukar juga untuk mencari lobby yang menguruskan Zarania Hillhomes hingga kami terpaksa berpusing beberapa kali.

Apartmen kami kali ini adalah Zarania Hillhomes yang ditempah melalui Agoda. Harga yang ditawarkan adalah sebanyak RM250 termasuk cukai yang dikenakan oleh kerajaan negeri Pahang. Apartment ini terletak di belakang Copthorne Hotel dan suasana disini seakan-akan kita berada di luar negara.
 Setelah mendapat kunci, kami pun mula mencari apartmen kami dan kami berpusing-pusing lagi sehinggalah kami menjumpainya. Lokasi apartmen kami agak tersembunyi berbanding dengan apartmen lain. 

Apartmen kami terletak ditingkat bawah dan suasana luarannya juga agak menakutkan. Walaupun begitu, persekitaran di dalam apartmen adalah jauh berbeza dan Ameer Areef teruja apabila pertama kali memasuki apartmen ini. Suasana di balkoni juga menarik.

 Rupanya dari sini kami boleh nampak dengan jelas tempat kami parkir kereta sebelum ini untuk ke Bazar. Parkir tersebut sebenarnya terletak betul-betul di belakang apartmen kami. Kami berehat sebentar di apartmen ini sebelum keluar semula untuk makan Steamboat di Tanah Rata. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan