Mekanik Baik Hati di Cameron Highlands

Cameron Highlands dikenali sebagai destinasi pelancongan yang indah dengan udara sejuknya. Namun, apabila berlaku masalah dengan kenderaan, mencari mekanik yang boleh dipercayai boleh menjadi satu cabaran. Namun, kebaikan hati seorang mekanik di Cameron Highlands dikenali sebagai 'Kecik' telah menjadi tumpuan netizen baru-baru ini.
Seorang pelanggan telah berkongsi pengalamannya apabila alternator keretanya rosak dan tidak dapat dibaiki kerana tiada model yang sesuai di kedai-kedai di sekitar Cameron Highlands. Tanpa berlengah, 'Kecik' telah menawarkan bantuan dengan menghulurkan bateri dan mengambil bateri pelanggannya untuk dicajkan. Setelah masalah kereta selesai, 'Kecik' mengembalikan bateri tersebut tanpa mengambil sebarang bayaran dan menolak untuk menerima sebarang bayaran dengan alasan, "saya bantu mana yang boleh".

Respons positif daripada netizen turut mengalir dengan pujian bagi 'Kecik' yang dikenali dengan servis yang cepat dan padu. 'Kecik' turut menyampaikan ucapan terima kasih kepada pelanggan-pelanggannya yang telah menggunakan servis Breakdown Cameron Highlands daripadanya.

Mesej yang disampaikan oleh 'Kecik' adalah satu contoh kebaikan hati dan ketulusan dalam membantu orang lain tanpa mengharapkan sebarang balasan. Beliau juga menegaskan bahawa walaupun beliau tidak mengenakan bayaran kepada pelanggan tersebut, beliau tetap berterima kasih kepada beliau yang memberikan imbuhan sebagai tanda penghargaan.

Bagi sesiapa yang menghadapi masalah kenderaan di kawasan Cameron Highlands, 'Kecik' adalah mekanik yang boleh dipercayai untuk mendapatkan servis yang pantas dan padu. Keikhlasan dan kebaikan hati beliau telah menarik perhatian ramai dan menjadi inspirasi bagi semua untuk membantu sesama tanpa mengharapkan balasan. Semoga kebaikan 'Kecik' dan servis Breakdown Cameron Highlands terus dikenali dan menjadi pilihan utama dalam menyelesaikan masalah kenderaan di Cameron Highlands.

Nombor contact beliau: Kecik : 014 - 631 6737 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan